Dergiden "The Big Print" ve litografide yeni açılımlar Hayri Esmer MoMA New York Hayriye KOÇ .0toportre, Anne Bakışı ve Dünya Neriman Samursay iki özel insanın'gözüyle sürrealizm: "Modernizmin ayak sesleri" Yahşi Baraz Sesler ve geceyle büyüyenler için Gülgün Basarir Heykelin Eskimeyen Konusu Olarak İnsan Kaya Özsezgin Duvarları kağıt gibi yırtan adam: Burhan Doğançay Barış Acar Bir dönemin resmi Ayça Güzel Sultanın gözünden şenlik: Semiramis Gülseli İnal iletişimin küçük hayaletleri Balkan nacı islimyeli Pesent Doğan resmi üzerine Abdülkadir Günyaz Resimdeki link estetik düzen: hakan esmer Ümit Gezgin Renk anaforları form deneyleri Gülseli İnal Portraits of roel jacobs Eric Min Soyut sanat üzerine Abdülkadir günyaz Öznenin nesneleşmeye karşı direnişi: özlem uygun Zeynep Arsan İkrar ve inkar Emre erkaplan Nisan Sergileri Açılışlar
Dergiden "The Big Print" ve litografide yeni açılımlar Hayri Esmer MoMA New York Hayriye KOÇ .0toportre, Anne Bakışı ve Dünya Neriman Samursay iki özel insanın'gözüyle sürrealizm: "Modernizmin ayak sesleri" Yahşi Baraz Sesler ve geceyle büyüyenler için Gülgün Basarir Heykelin Eskimeyen Konusu Olarak İnsan Kaya Özsezgin Duvarları kağıt gibi yırtan adam: Burhan Doğançay Barış Acar Bir dönemin resmi Ayça Güzel Sultanın gözünden şenlik: Semiramis Gülseli İnal iletişimin küçük hayaletleri Balkan nacı islimyeli Pesent Doğan resmi üzerine Abdülkadir Günyaz Resimdeki link estetik düzen: hakan esmer Ümit Gezgin Renk anaforları form deneyleri Gülseli İnal Portraits of roel jacobs Eric Min Soyut sanat üzerine Abdülkadir günyaz Öznenin nesneleşmeye karşı direnişi: özlem uygun Zeynep Arsan İkrar ve inkar Emre erkaplan Nisan Sergileri Açılışlar