Yeni İnsan Yeni Sinema, Dosya: Toplumsal Gerilimler ve Sıkışmanın Sinemaya Yansımaları - Bahar / Yaz 2003, Sayı: 13

Stok Kodu:
1199045668
Boyut:
21x28
Sayfa Sayısı:
120 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2003
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
3. Hamur
Dili:
Türkçe
0,00
1199045668
431665
Yeni İnsan Yeni Sinema, Dosya: Toplumsal Gerilimler ve Sıkışmanın Sinemaya Yansımaları - Bahar / Yaz 2003, Sayı: 13
Yeni İnsan Yeni Sinema, Dosya: Toplumsal Gerilimler ve Sıkışmanın Sinemaya Yansımaları - Bahar / Yaz 2003, Sayı: 13
0.00
İçindekiler

Toplumsal gerilimler ve sıkışmanın sinemaya yansımaları

Dünü ve Geleceği Yeniden Kurmak

Zahit Atam: Taraf Tutmak. Faşizmin Yansımaları ve Tutulan Taraflar

E. Zeynep Güler: Amen: Akrep Gibisin Be Kardeşim

Nimet Çakıcı, Mümtaz Osman: Piyanist: Anlamsız nesnellik, güçsüz öznellik

E. Zeynep Güler: Azınlık Raporu: Geleceğin dünyasında Hollywood usülü gezintiler

Ayhan Genç: Matriks: Matrik “yeniden” yükleniyor

Ufuk Selçuk: Abdülhamit Düşerken: Konjonktüre göre edebiyat uyarlaması

Belgeselden Toplumsal Belleğe

Ali Mert: Benim Cici Silahım

Mustafa Temiztaş: Michael Moore fenomeni üzerine notlar

Necla Algan: Belgesel sinemanın yükselişi

Thomas Balkenhol: Belgesel film kurgusunun görevi ve süreçleri

Estela Bravo ile söyleşi

Mustfa Temiztaş: Estela Bravo'ya dair

Latin Amerika ve Küba'da Belgesel Sinemanın Gelişimine Kısa Bir Bakış

Sinemayı “sınıf”landırmak

Çağrı Kınıkoğlu: Yeni dönem İngiliz Sineması'ndan Popüler Örnekler ve Bir Tartışma Başlığı

İnsan Manzaraları

Zahit Atam: Uzak: Yusuf'un tarafını tutan bir yazı

Ayhan Çiftçi: Konuş Onunla: Konuş Benimle

Zahit Atam: Cennet: Cennet'in düşündürdükleri

Ali Mert: O Şimdi Asker: Tapgan gibi Hababam

Festival Krizi

Zahit Atam: 40. Antalya Film Festivaline Doğru

Ahsen Deniz Morova: Festival Afişleri

Mevlüt Ekinci: Yeşilçam'ın Gayri-Resmi Tarihi 1

Anısına: Yavuzer Çetinkaya ile söyleşi

Süreyya Çakır: “Akademi”nin Gündemi

Değiniler

Ben Bond,. Ceymisbond: Size kan ve gözyaşı getirdim

Köşe Yazıları

Giovanni Scognamillo: Arka Koltuk: Arşivin Raflarından

Ahmet Soner: Eski Defterler: 33 Yıl Önce

İçindekiler

Toplumsal gerilimler ve sıkışmanın sinemaya yansımaları

Dünü ve Geleceği Yeniden Kurmak

Zahit Atam: Taraf Tutmak. Faşizmin Yansımaları ve Tutulan Taraflar

E. Zeynep Güler: Amen: Akrep Gibisin Be Kardeşim

Nimet Çakıcı, Mümtaz Osman: Piyanist: Anlamsız nesnellik, güçsüz öznellik

E. Zeynep Güler: Azınlık Raporu: Geleceğin dünyasında Hollywood usülü gezintiler

Ayhan Genç: Matriks: Matrik “yeniden” yükleniyor

Ufuk Selçuk: Abdülhamit Düşerken: Konjonktüre göre edebiyat uyarlaması

Belgeselden Toplumsal Belleğe

Ali Mert: Benim Cici Silahım

Mustafa Temiztaş: Michael Moore fenomeni üzerine notlar

Necla Algan: Belgesel sinemanın yükselişi

Thomas Balkenhol: Belgesel film kurgusunun görevi ve süreçleri

Estela Bravo ile söyleşi

Mustfa Temiztaş: Estela Bravo'ya dair

Latin Amerika ve Küba'da Belgesel Sinemanın Gelişimine Kısa Bir Bakış

Sinemayı “sınıf”landırmak

Çağrı Kınıkoğlu: Yeni dönem İngiliz Sineması'ndan Popüler Örnekler ve Bir Tartışma Başlığı

İnsan Manzaraları

Zahit Atam: Uzak: Yusuf'un tarafını tutan bir yazı

Ayhan Çiftçi: Konuş Onunla: Konuş Benimle

Zahit Atam: Cennet: Cennet'in düşündürdükleri

Ali Mert: O Şimdi Asker: Tapgan gibi Hababam

Festival Krizi

Zahit Atam: 40. Antalya Film Festivaline Doğru

Ahsen Deniz Morova: Festival Afişleri

Mevlüt Ekinci: Yeşilçam'ın Gayri-Resmi Tarihi 1

Anısına: Yavuzer Çetinkaya ile söyleşi

Süreyya Çakır: “Akademi”nin Gündemi

Değiniler

Ben Bond,. Ceymisbond: Size kan ve gözyaşı getirdim

Köşe Yazıları

Giovanni Scognamillo: Arka Koltuk: Arşivin Raflarından

Ahmet Soner: Eski Defterler: 33 Yıl Önce

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat