#smrgKİTABEVİ Divan'dan Nağmeler: Farklı Boyutlarıyla Edebiyat - Musiki İlişkileri : Eski Türk Edebiyatı Çalışmaları 14 - 2019
1
Ersu Pekin Müzik şiirden bağımsızlaşacak mı?
Okan Murat Öztürk Makam nazariyatı, nazîre ve cantus firmus:
müzikte ‘model alarak besteleme'yle ilgili üç yöntem arasındaki muhtelif bağlantılar üzerine
Bülent Aksoy Shakespeare'den “İncesaz”a “İncesaz”dan Shakespeare'e
Zeynep Yıldız Abbasoğlu Müzisyen ya da râviyân-ı şâirândan olmak: müzik risaleleri ve Âdâb Literatürü bağlamında on birinci-on beşinci yüzyıllarda müzisyenlerin meclis âdâbı üzerine
2
Ali Yıldırım - Serda Türkel Oter Dede Efendinin yürük semâî formunda aynı vezin ile bestelenmiş eserleri üzerinden usûl-vezin münasebetine bir bakış Mustafa Çıpan Klasik Türk Mûsikîsi eserlerinin güfteleri /mûsikîmizin şiiri Ayşe Yıldız Nedîm'in murabbalarından hareketle edebiyat ve müzik ilişkisini yeniden düşünmek
Beyhan Kesik Cenâbî Dîvânı'nda mûsikî
3
Özge Öztekin Edebiyatta müziğin erganun tonu
Cenk Güray Osmanlı'dan kalan bir şiir ve müzik mirası: “Gazi Murâd Reis'ten IV. Murâd'a ‘vakanüvislik' örneği olarak Yeniçeri âşıkları”
Savaşkan Cem Bahadır Meclisin olmazsa olmazı: mûsikî âletleri
4
Franklin Lewis Hâfız ve mûsikî
Kaynakça
1
Ersu Pekin Müzik şiirden bağımsızlaşacak mı?
Okan Murat Öztürk Makam nazariyatı, nazîre ve cantus firmus:
müzikte ‘model alarak besteleme'yle ilgili üç yöntem arasındaki muhtelif bağlantılar üzerine
Bülent Aksoy Shakespeare'den “İncesaz”a “İncesaz”dan Shakespeare'e
Zeynep Yıldız Abbasoğlu Müzisyen ya da râviyân-ı şâirândan olmak: müzik risaleleri ve Âdâb Literatürü bağlamında on birinci-on beşinci yüzyıllarda müzisyenlerin meclis âdâbı üzerine
2
Ali Yıldırım - Serda Türkel Oter Dede Efendinin yürük semâî formunda aynı vezin ile bestelenmiş eserleri üzerinden usûl-vezin münasebetine bir bakış Mustafa Çıpan Klasik Türk Mûsikîsi eserlerinin güfteleri /mûsikîmizin şiiri Ayşe Yıldız Nedîm'in murabbalarından hareketle edebiyat ve müzik ilişkisini yeniden düşünmek
Beyhan Kesik Cenâbî Dîvânı'nda mûsikî
3
Özge Öztekin Edebiyatta müziğin erganun tonu
Cenk Güray Osmanlı'dan kalan bir şiir ve müzik mirası: “Gazi Murâd Reis'ten IV. Murâd'a ‘vakanüvislik' örneği olarak Yeniçeri âşıkları”
Savaşkan Cem Bahadır Meclisin olmazsa olmazı: mûsikî âletleri
4
Franklin Lewis Hâfız ve mûsikî
Kaynakça
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 253,50 | 253,50 |
2 | 131,82 | 263,64 |
3 | 89,57 | 268,71 |
6 | 45,63 | 273,78 |
9 | 30,98 | 278,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 253,50 | 253,50 |
2 | 131,82 | 263,64 |
3 | 89,57 | 268,71 |
6 | 45,63 | 273,78 |
9 | 30,98 | 278,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 253,50 | 253,50 |
2 | 131,82 | 263,64 |
3 | 89,57 | 268,71 |
6 | 45,63 | 273,78 |
9 | 30,98 | 278,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 253,50 | 253,50 |
2 | 131,82 | 263,64 |
3 | 89,57 | 268,71 |
6 | 45,63 | 273,78 |
9 | 30,98 | 278,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 253,50 | 253,50 |
2 | 131,82 | 263,64 |
3 | 89,57 | 268,71 |
6 | 45,63 | 273,78 |
9 | 30,98 | 278,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 253,50 | 253,50 |
2 | 131,82 | 263,64 |
3 | 89,57 | 268,71 |
6 | 45,63 | 273,78 |
9 | 30,98 | 278,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 253,50 | 253,50 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |