#smrgKİTABEVİ Mildan Niyazi Ayomak'ın Türk Müziği Armonisi ve Müzik Fiziği Notları : Çeviri - İnceleme - Özgün Metin -

Kondisyon:
Yeni
ISBN-10:
6052588031
Stok Kodu:
1199201137
Boyut:
16x24
Sayfa Sayısı:
94 s.
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2019
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
1. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
indirimli
112,50
Taksitli fiyat: 9 x 13,75
Siparişiniz 3&8 iş günü arasında kargoda
1199201137
587132
Mildan Niyazi Ayomak'ın Türk Müziği Armonisi ve Müzik Fiziği Notları : Çeviri - İnceleme - Özgün Metin -
Mildan Niyazi Ayomak'ın Türk Müziği Armonisi ve Müzik Fiziği Notları : Çeviri - İnceleme - Özgün Metin - #smrgKİTABEVİ
112.50
Mildan Niyâzi Ayomak, 1888 yılında Safranbolu – Karabük'te dünyaya geldi ve 1947 yılında İstanbul'da vefat etti. Siyasal nedenlerle sığındığı Kahire'de özel olarak müzik dersleri aldı. 1925 – 1933 yılları arasında İzmir'de üç müzik okulu birden açarak, yenilikçi görüşlerini yaymaya çalıştı. Bu faaliyeti, 1933 yılında İstanbul'a gelinceye kadar 8 yıl sürdü. İstanbul'da 1933 – 1935 yılları arasında bir buçuk yıl süreyle Nota (37 sayı) adlı bir dergi yayımladı.

Mildan Niyâzi Ayomak, Musikimizde inkılâp adlı yazısında; Türk musikisinin öğreniminin zorluğunu, bunun için bir ömür harcamak gerektiğini belirterek, Türk musikisinin melodik, usul, makam yapılarını bozmadan, Batı'da kullanılan sistemde olduğu gibi, daha basitçe öğretilebilecek bir sistem getirmeyi amaçlamış, bu nedenle mecmuaları çıkarttığını belirtmiş ama, 37 sayıdan sonra çeşitli nedenlerle devam ettirememiştir. Türk musikisi için bir armoni kitabı yazmayı düşündüyse de yapamadı. Makam adlarının değiştirilmesinden ve çok seslilikten yanaydı. Bestelerinden yalnız Hicazkâr makamındaki şarkısı, N'olur bir an bana olsan vefakâr ile ünlüdür. - Salih Bora

Mildan Niyâzi Ayomak, 1888 yılında Safranbolu – Karabük'te dünyaya geldi ve 1947 yılında İstanbul'da vefat etti. Siyasal nedenlerle sığındığı Kahire'de özel olarak müzik dersleri aldı. 1925 – 1933 yılları arasında İzmir'de üç müzik okulu birden açarak, yenilikçi görüşlerini yaymaya çalıştı. Bu faaliyeti, 1933 yılında İstanbul'a gelinceye kadar 8 yıl sürdü. İstanbul'da 1933 – 1935 yılları arasında bir buçuk yıl süreyle Nota (37 sayı) adlı bir dergi yayımladı.

Mildan Niyâzi Ayomak, Musikimizde inkılâp adlı yazısında; Türk musikisinin öğreniminin zorluğunu, bunun için bir ömür harcamak gerektiğini belirterek, Türk musikisinin melodik, usul, makam yapılarını bozmadan, Batı'da kullanılan sistemde olduğu gibi, daha basitçe öğretilebilecek bir sistem getirmeyi amaçlamış, bu nedenle mecmuaları çıkarttığını belirtmiş ama, 37 sayıdan sonra çeşitli nedenlerle devam ettirememiştir. Türk musikisi için bir armoni kitabı yazmayı düşündüyse de yapamadı. Makam adlarının değiştirilmesinden ve çok seslilikten yanaydı. Bestelerinden yalnız Hicazkâr makamındaki şarkısı, N'olur bir an bana olsan vefakâr ile ünlüdür. - Salih Bora

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 112,50    112,50   
2 58,50    117,00   
3 39,75    119,25   
6 20,25    121,50   
9 13,75    123,75   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 112,50    112,50   
2 58,50    117,00   
3 39,75    119,25   
6 20,25    121,50   
9 13,75    123,75   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 112,50    112,50   
2 58,50    117,00   
3 39,75    119,25   
6 20,25    121,50   
9 13,75    123,75   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 112,50    112,50   
2 58,50    117,00   
3 39,75    119,25   
6 20,25    121,50   
9 13,75    123,75   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 112,50    112,50   
2 58,50    117,00   
3 39,75    119,25   
6 20,25    121,50   
9 13,75    123,75   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 112,50    112,50   
2 58,50    117,00   
3 39,75    119,25   
6 20,25    121,50   
9 13,75    123,75   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 112,50    112,50   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat