#smrgKİTABEVİ Şark'ın Sergilenişi: 19. Yüzyıl Dünya Fuarlarında İslam CİLTLİ -

Kondisyon:
Yeni
Basıldığı Matbaa:
Promat Matbaası
ISBN-10:
9753331913
Kargoya Teslim Süresi:
3&8
Stok Kodu:
1199100329
Boyut:
19x25
Sayfa Sayısı:
270 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2005
Çeviren:
Nurettin Elhüseyni
Kapak Türü:
Ciltli
Kağıt Türü:
3. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
indirimli
369,75
Taksitli fiyat: 9 x 45,19
Siparişiniz 3&8 iş günü arasında kargoda
1199100329
486129
Şark'ın Sergilenişi: 19. Yüzyıl Dünya Fuarlarında İslam  CİLTLİ -
Şark'ın Sergilenişi: 19. Yüzyıl Dünya Fuarlarında İslam CİLTLİ - #smrgKİTABEVİ
369.75
Şark'ın Sergilenişi, İslam kültürlerinin 19. yüzyıl dünya fuarlarında nasıl temsil edildiğini temel alarak, sergilerdeki ulusal pavyonların mimari dilinin yansıttığı, toplumsal, siyasal ve kültürel eğilimleri çözümlüyor.

Kitap, sergilerin yerleşim planlarını şekillendiren anlayışın, Batılı güçler tarafından belirlenmiş dünya düzeninin ta kendisi olduğunu gösterirken, hem İslam dünyasında hem de Batı'da gerçekleşen dönüşümleri anlamamızı kolaylaştırıyor. Pavyonların mimari üslubu ise bir yandan Avrupalıların kafasındaki Müslüman imajını, diğer yandan da İslam dünyasının buna karşı sunduğu imajını yansıtıyor.

Zeynep Çelik bu çalışmasında, dönemin “evrensel sergileri” çerçevesinde gerçekleşen kültürler arası etkileşimi mercek altına alarak, Avrupa'nın tek aktör olmadığı 19. yüzyıl dünyasının karmaşık tablosunu sunuyor. İslam ve Batı kültürleri arasındaki diyalog da, İslam dünyasının, eşit olmasa bile öz bilinçli ve etkin bir taraf olduğunun altını çiziyor.

Tarih Vakfı tarafından daha önce yayımlanan, Değişen İstanbul (1996) kitabıyla tanıdığımız Zeynep Çelik, New Jersey Institute of Technology'de öğretim üyesidir.

Şark'ın Sergilenişi, İslam kültürlerinin 19. yüzyıl dünya fuarlarında nasıl temsil edildiğini temel alarak, sergilerdeki ulusal pavyonların mimari dilinin yansıttığı, toplumsal, siyasal ve kültürel eğilimleri çözümlüyor.

Kitap, sergilerin yerleşim planlarını şekillendiren anlayışın, Batılı güçler tarafından belirlenmiş dünya düzeninin ta kendisi olduğunu gösterirken, hem İslam dünyasında hem de Batı'da gerçekleşen dönüşümleri anlamamızı kolaylaştırıyor. Pavyonların mimari üslubu ise bir yandan Avrupalıların kafasındaki Müslüman imajını, diğer yandan da İslam dünyasının buna karşı sunduğu imajını yansıtıyor.

Zeynep Çelik bu çalışmasında, dönemin “evrensel sergileri” çerçevesinde gerçekleşen kültürler arası etkileşimi mercek altına alarak, Avrupa'nın tek aktör olmadığı 19. yüzyıl dünyasının karmaşık tablosunu sunuyor. İslam ve Batı kültürleri arasındaki diyalog da, İslam dünyasının, eşit olmasa bile öz bilinçli ve etkin bir taraf olduğunun altını çiziyor.

Tarih Vakfı tarafından daha önce yayımlanan, Değişen İstanbul (1996) kitabıyla tanıdığımız Zeynep Çelik, New Jersey Institute of Technology'de öğretim üyesidir.

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 369,75    369,75   
2 192,27    384,54   
3 130,65    391,94   
6 66,56    399,33   
9 45,19    406,73   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 369,75    369,75   
2 192,27    384,54   
3 130,65    391,94   
6 66,56    399,33   
9 45,19    406,73   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 369,75    369,75   
2 192,27    384,54   
3 130,65    391,94   
6 66,56    399,33   
9 45,19    406,73   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 369,75    369,75   
2 192,27    384,54   
3 130,65    391,94   
6 66,56    399,33   
9 45,19    406,73   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 369,75    369,75   
2 192,27    384,54   
3 130,65    391,94   
6 66,56    399,33   
9 45,19    406,73   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 369,75    369,75   
2 192,27    384,54   
3 130,65    391,94   
6 66,56    399,33   
9 45,19    406,73   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 369,75    369,75   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat