#smrgKİTABEVİ Dijital Oyun ve Tutundurma - 2023

Editör:
Kondisyon:
Yeni
Sunuş / Önsöz / Sonsöz / Giriş:
ISBN-10:
6253982713
Stok Kodu:
1199211636
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
134
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2023
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Enso
Dili:
Türkçe
indirimli
85,05
Taksitli fiyat: 9 x 10,40
Siparişiniz 3&8 iş günü arasında kargoda
1199211636
598147
Dijital Oyun ve Tutundurma -        2023
Dijital Oyun ve Tutundurma - 2023 #smrgKİTABEVİ
85.05
Oyun endüstrisinin günümüzde geldiği nokta, sadece bir eğlence aracı olmaktan öteyi işaret eden süreçleri bizlere sunuyor. Özellikle yıllar içinde geçirdiği gelişim ve dönüşümün etkisi bağlamında bakıldığında, oluşan endüstrinin büyüklüğü, benzer pek çok pazarı geride bırakmaya başlıyor. Artık farklı sektörlerin de kendini oyunla entegre etmeye başladığı yeni bir kullanıcı anlayışı söz konusu. Kitap, bu oluşan bakış açısının hem oyuna hem de oyun ile oluşturulan farklı noktalarına ışık tutan geniş kapsamlı bir alanyazın taramasıyla birlikte iki bilimsel araştırmayı içeriyor. Pazarlamanın karması olan tutundurmaya ve iletişim sektörü üzerinden ekonomik noktaların tanımlanmasına dijital oyun örneklemi üzerinden odaklanıyor. Kitapta, bir yandan istatistiksel süreçler bağlamında veri analizi uygulamalarının örneklendirilmesi sağlanırken diğer yandan iletişim çalışmalarına entegre edilebileceğini de söyleyebileceğimiz biçimsel analiz bağlamında disiplinler arası bir zemin kurulmaya çalışılıyor.
Oyun endüstrisinin günümüzde geldiği nokta, sadece bir eğlence aracı olmaktan öteyi işaret eden süreçleri bizlere sunuyor. Özellikle yıllar içinde geçirdiği gelişim ve dönüşümün etkisi bağlamında bakıldığında, oluşan endüstrinin büyüklüğü, benzer pek çok pazarı geride bırakmaya başlıyor. Artık farklı sektörlerin de kendini oyunla entegre etmeye başladığı yeni bir kullanıcı anlayışı söz konusu. Kitap, bu oluşan bakış açısının hem oyuna hem de oyun ile oluşturulan farklı noktalarına ışık tutan geniş kapsamlı bir alanyazın taramasıyla birlikte iki bilimsel araştırmayı içeriyor. Pazarlamanın karması olan tutundurmaya ve iletişim sektörü üzerinden ekonomik noktaların tanımlanmasına dijital oyun örneklemi üzerinden odaklanıyor. Kitapta, bir yandan istatistiksel süreçler bağlamında veri analizi uygulamalarının örneklendirilmesi sağlanırken diğer yandan iletişim çalışmalarına entegre edilebileceğini de söyleyebileceğimiz biçimsel analiz bağlamında disiplinler arası bir zemin kurulmaya çalışılıyor.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 85,05    85,05   
2 44,23    88,45   
3 30,05    90,15   
6 15,31    91,85   
9 10,40    93,56   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 85,05    85,05   
2 44,23    88,45   
3 30,05    90,15   
6 15,31    91,85   
9 10,40    93,56   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 85,05    85,05   
2 44,23    88,45   
3 30,05    90,15   
6 15,31    91,85   
9 10,40    93,56   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 85,05    85,05   
2 44,23    88,45   
3 30,05    90,15   
6 15,31    91,85   
9 10,40    93,56   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 85,05    85,05   
2 44,23    88,45   
3 30,05    90,15   
6 15,31    91,85   
9 10,40    93,56   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 85,05    85,05   
2 44,23    88,45   
3 30,05    90,15   
6 15,31    91,85   
9 10,40    93,56   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 85,05    85,05   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat